onsdag 19 juli 2017

Grått

Men så tråkigt jag har det just nu. Regn även i natt och denna dag, nu under em har det upphört men det är bara grått ute och ca 12 grader. Mannen åkte i väg i morse och det är ju bra han skulle jobba lite just idag. Har tvättat och dammsugit men även sett tre serier. Nu var det så att jag bestämde mig för att ta bilen och åka in till stan (det var vi d lunchtid) men ännu 15.40 så har jag inte kunnat åka i väg. Varför då, vi har ju två bilar?? Jo för att min underbare man har släpet bakom Caddyn i det ligger det 80 betongplattor som ska läggas vid klubbstugan på torsdag. Nu var det så att han inte kopplat lös släpet sen i måndags och så tar han min bil.....irriterande nanting! Känner mig helt strandad här i det grå. Stressen river i hjärtat som pickar på och jag djupandas för att det inte ska hoppa ur kroppen. Ett I-lands problem men jag är ju så van att kunna förflytta mig precis när jag vill.


Inga kommentarer: