måndag 30 januari 2017

Slut på januari

Näst sista dagen av januari är här. Så skönt och så lätt denna månad har varit. Skönt väder och sol ute, inte så mycket snö. Vissa dagar känns det som att det vore april, härligt!
Just nu sitter vi med offerter och kollar, har ägnat hela dagen åt det. Sen har jag varit och hämtat en hyrbil. I morgon bitti så åker jag och två kollegor till Umeå för att påbörja rektorsprogrammet. Ska bli både kul och spännande men mitt största problem är att jag inte tycker om att åka i väg ensam och bo på hotell. Jag har ju vant mig under ett antal år och när jag satt i Lärarförbundets styrelse så bodde jag ju en hel del på hotell själv.
Idag åt jag lunch med sonen och det var på Thai Garden men tyvärr tycker jag inte att det var så gott, smaklöst kan jag ju kalla det.
Middagen bestod av älggryta och den blev väldigt god! Nu ska jag slänga ner lite packning i en väska så jag är klar inför morgondagen. 6.45 så bär det i väg!




Inga kommentarer: