fredag 27 januari 2017

Inläsningsdag

I tisdags så hade jag kurs i excel så min inläsningsdag försvann. Då är tanken att man tar den en annan dag i stället. Jag tog den idag men det har inte varit någon bra dag för att plugga. Jag har gjort några ärenden och här hemma har det borrats och borrats eftersom de renoverar en lägenhet i närheten. Nu har RAWI gjort det sen förra sommaren så jag är gode less.
Sonen och jag har ätit lunch på Piteås bästa sushi restaurang Odod idag. Lika gott denna gång!
Har haft en skön dag med lung morgon och sen justering av min bettskena. Så skönt att inte behöva stressa iväg under morgonen.
I morgon drar jag till Kust för frukost med mamma och sen dagspa på våning 8. Ska bli en skön och lugn dag. Mannen ska lista hos min kusin och sen ska vi äta med de på restaurang. Blir en bra och lugn dag.
Ute är det +6 grader och sol, konstigt väder för att vara i slutet av januari i Piteå. Så häftigt ljus det har varit ute i dag.



Inga kommentarer: