lördag 31 december 2016

Gott Slut och Gott Nytt År 2017!

Idag har jag och A varit på Kust hotell och SPA. Så fantastiskt skönt med de två behandlingar som jag tog. Ansikte i 60 minuter och massage i 45 minuter. Sallad och samtal. Sen så gick vi genom SPA avdelningen men det var MASSOR med folk, såklart eftersom många bor på hotellet och de går ju på SPA. Väldigt fint och smakfullt var det i alla fall.
Nu har jag fixat mig lite och ska strax måla på ögonen också. Sonens firande är inställt då det härjar influensa bland kompisarna, V kommer och skjutsa och hämtar oss. Mannen är ju redan på Fårön för att fixa mat tillsammans med U.

Tänker på året som gått och alla som gått ifrån oss under 2016. Svärfar som somnade in 29/8. Många kändiar har även lämnat jordelivet. Prince, David Bowie, George Michael, Freddie Wadling och såklart många andra som inte är kända.
Tiggeriet på gatorna fortsätter men nu har jag vant mig med att de sitter där. På vår bakgård ska det blir boende för nyanlända, RAWI öppnar upp sitt hus som ska rivas eftersom kommunen måste bereda ett antal platser till nyanlända. Bra att alla hjälps åt att lösa situationen.

Med hopp om ett bra 2017!!


Inga kommentarer: