torsdag 29 december 2016

Ledigt!

Vaknade 7.44 efter en god natts sömn. Inga tidningar förrän kl 8.00 och det irriterar mig nåt så väldans mycket, Ett I-landsproblem men för mig är det irriterande....
Sen såg jag en julfilm och hade det allmänt skönt! Mannen kom hem på lunch och jag gick i väg på lunch med sonen. Har fått tillbaka bilen idag och den är så ren och fin!! Nu blir det till att köra Caddy ett tag!
Har varit med sonen till en stormarknad för att köpa en skrivare som inte fanns hemma men som nu är beställd. Har tyvärr fått huvudvärk och den släpper inte riktigt....har beställt ny  migränmedicin som kommer i morgon.
En riktigt slappardag och det behöver jag just nu!




Jag är en klimakterievarm kvinna under nätterna, det här gör att jag inte sover som jag ska. Köpte annan hälsokost i går och ska kolla om det hjälper mig. Det här började för ett år sedan men i januari så slutade det för att återkomma med full fart igen. Inte kul men många är ju drabbade av detta.

Inga kommentarer: