torsdag 22 december 2016

Jul med Ernst

Idag har jag jobbat sista dagen och nu har jag ledigt i 4 hela dagar! Kan lova att det behövs, vilka medarbetare jag har! Shit vad de slitit dessa dagar! Humöret på topp, vi skrattar, ler åt flyttgruppen och ser positivt på flytt trots att det är väldigt jobbigt. Svårt att hålla lektioner när det rycks loss inredning, folk kliver in och plockar bort möbler men ingen klagar! Sååå fantastiskt!
Har varit en sväng på stan för några julklappar, folk men ingen stress och på de butiker jag besökt så har det inte varit mycket folk alls! Somnade i fåtöljen och det behövdes verkligen. Mannen kom hem 18.30 och väckte mig. Sen gick han till systemet och jag hade tur för han tog min beställning också. Sen har vi ätit spagetti, rött vin och nu sitter vi och ser Ernst. Sen blir det lite julstädande. Kan behövas trots att vi inte är så många här under helgen.
Hittade en rolig bild från en skola i Stockholm:


Inga kommentarer: