tisdag 13 december 2016

Lucia

Nobeldagen har passerat förbi ganska så obemärkt. Litteraturpriset gick till Bob Dylan som inte kom och hämta det....
Mannen har varit hos kusinen och hjälpt till med renovering av deras lägenhet. Rivningen är klar och nu byggs det nya väggar. Kommer att bli jättebra.
Idag är det lucia och jag har haft förmånen att se 2 olika lucia tåg. Först åk 3 och sen åk 4. Idag har EHT teamet varit och ätit julbord på Storstrand. Riktigt gott och mycket folk på plats. Mätta och belåtna åkte vi till skolan för att träffas och prata Kolsva och Umeå.
Ikväll åkte jag och mannen till Luleå för han hade en hyrkund som hade trasig apparat. Medan mannen var där så gick jag på shopping, trodde jag i alla fall. Luleå stänger kl 18!! Förutom Smedjan men där hade jag varit först. När jag kom till Shopping så stängde de. Otur och klantigt av mig. Sen Storheden och där stänger vissa butiker 19.00 men vi hann in på Cervera i alla fall! Sen så tog vi Ica för att vi var rejält slut i kropp och knopp. Hemma igen med inredningsprogram med Timell.



Inga kommentarer: