torsdag 1 december 2016

December

Jag välkomnar december som är så mysig. Tror att det är precis det jag behöver just nu. Lite mys men framför allt lugn och ro. Det blir dock lite svårt för jag har sjukt mycket att göra.
Idag har jag ätit ute 2 gånger!! Vi har ätit lunch på Kust och idag stod det julbord på menyn. Det blev andra gången som jag ätit det hittills. Sen har vi firat en före detta medarbetare som inte jobbar kvar hos oss men lämnat spår efter sig. Vi var 10 st som firade att hon fyllt 50 år i förra veckan. Då blev det sång, paket och middag på Lemon Tree. Jag var så mätt så jag åt endast en vårrulle. En mycket trevlig kväll.
Har besökt kusinen som köpt lägga idag. Nu ska de börja att riva för att få luftigare. Blir säkert bra men de har nyss renoverat deras sons lägga. Antar att de är lite trötta just nu eftersom de haft mycket att göra en lång tid tillbaka.
 Imorgon börja På spåret och då blir det familjekväll. Vi äter dessutom Taco så sonen kommer att vara nöjd men mannen är inte så belåten...




Inga kommentarer: