söndag 10 januari 2016

Hosta

En skön söndag med en perfekt temperatur på -10 och under förmiddagen ett lätt snöfall! Mannen gick på en promenad. Vi tog en tur till Solstrand för lite kaffe och surr.
Väl hemma så gick mannen ner för lite bokslutsarbete och jag gick på en promenad.
Då svalde jag fel eller nåt sånt. Fy vad otäckt, fick ingen luft och trodde att jag skulle dö utanför Statt. Den lilla luft jag fick blev bara ett rosslande, sen spydde jag 3 gånger innan jag kom ner till trafikljuset. Halsduk, mössa och handskar hade då åkt av. Gick hem och var helt slut. Sen dess har jag hostat och hostat och hostat så att jag har blodsmak i munnen! Fy så trist när det känns som att jag håller på att hosta upp lungorna. Hoppas det blir bättre tills i morgon i alla fall för då kör skolan igång igen.



Inga kommentarer: