tisdag 19 januari 2016

-29

Kallt som bara den när jag gick i väg i morse. Frost i håret när jag kom fram men det var uppfriskande eftersom det inte är någon vind. Nu har det börjat snöa lätt, kall snö och tempen har stigit till -22. Mannen har åkt till Luleå för att leverera en TV, hoppas att det inte är allt för mycket snörök efter E4.
Möten under fm, kontorsjobb under em. Skulle hjälpa till på en avdelning eftersom 2 är sjuka utan vikarier. Nu fixade personalen det själva, de är så duktiga och bra på att fixa.

Jag undrar om någon läsare har en sån här potatisskalare från Tupperwere att sälja till mig? Den finns inte längre att köpa och min som jag haft här hemma har tappat sitt blad. Som tur är så har jag fortfarande en fungerande i stugan men det är ju besvärligt att släpa den mellan boendena.

Inga kommentarer: