onsdag 20 mars 2013

Vaktis

Idag har ett byggföretag varit hit för att vår fläkt inte suger så bra. Däremot har vi utsug från toaletterna som funkar bra, det verkar som att de har strypt en del av suget från toaletterna till förmån för köksfläkten. Återstår att se om det har blivit bättre....bara tiden kan utvisa det. Musikquiz i dag på Statt, det vore kul att delta men jag väljer att fara på junta hos Åsa istället. Tror dock att mannen ska gå dit och tävla i något lag. Fick gå hem lite tidigare idag då vi inte hade någon konferens, jag åkte till Maggans djungelkiosk och köpte en liten blomma till min morbror som varit så sjuk i Thailand. Tror nog att det har tagit hårdare på min moster som har tagit hand om allt när han låg på sjukhus. Morfar var också på sjukbesök så jag fick även en chans att träffa honom. Har köpt en kapselmaskin och nu återstår det bara att kolla in var det säljs kapslar här i stan. Man kan ju alltid beställa på nätet men jag köper ju hellre lokalt om det är möjligt. I morgon drar jag till Luleå för övernattning med Lärarförbundet, vi ska ha konstituerande och styrelsedag på fredag.

2 kommentarer:

Monika sa...

Hej !! Tips på kapslar ,Elgiganten har,sen finns det på Willy och Kvantum.fast där är det dåligt med urval (el vad det nu heter)

Hoppas ni får till det med luften i lhg
/Monika

Vissla sa...

Kollade på Kvantum men där fanns inte de vi behöver. Söker vidare ska på Willys i morgon.Tack för tipset! //H