onsdag 13 mars 2013

:)

Sonen hade lovat att fixa middag i går men eftersom han hade ätit sen lunch var han inte hungrig kl 17. När jag kom hem hade han i stället varit och köpt grillad kyckling han hade hackat sallad, dukat fint med servett och allting annat såklart! Men det bästa av allt var...han hade köpt 15 tulpaner i blandade färger till mig så jag inte skulle bli ledsen när jag inte fick lagad mat! Hjärtat mitt smälte över hans omtanke! Sen satt han och höll mig sällskap medan jag åt. Så omtänksam är min son! I dag hade han dessutom gjort middag eftersom han slutade tidigt idag. Det blev taco och jag har dragit vinstlotten i tvä dagar då jag inte har behövt laga middag! Våra vänner har blivit mormor och morfar idag till en liten kille! Kul och grattis säger jag till de stolta föräldrarna till den lille gossen. Inte nog med det en av mina bästa vänners dotter har just idag klarat körkortet!!

Inga kommentarer: