söndag 17 mars 2013

Slappardag

Mannen åkte till stugan för att skotta lite och jag har slappat. Har sett Mr Selfridge från gårdagen och även kollat in damernas 3 mil från Holmenkollen. En duktig norska vann även denna gång! Igår var vi med goda vänner på Statt för att äta gourmetmiddag. En 5 rätters baserad på lokalproducerade varor med goda viner till. Riktigt gott med fantastiska smaker kan jag lova. Igår var jag till stugan för att börja fixa till lite inför påsken, tog hem alla handdukar och sängkläder som jag har tvättat upp. På vägen dig såg jag att årets invasion har anlänt....inte roligt kan jag lova. Just nu är de en bit bort men helt plötsligt har man hela hjorden på tomten!!

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Kanske en xxxstek till påsk :-)

Har också ätit gott i helgen, mat är gott :-)
Nu dricker jag inte vin men jag vet att det också är gott till.

/Lisa