söndag 10 mars 2013

Bio

Började dagen med att besöka morfar, en av mina morbröder var också där. Vi håller alla tummar för att det ska gå bra för min äldste morbror som har blivit sjuk på resa i Thailand. Vi får sporadiska rapporter och det känns som att allting tar så lång tid innan man får besked. Åkte sen raka vägen till kusinen för att se hur de har det i deras oro. Hem och tvätta sängklader. Medan det torkade så tog jag en promenad. Bestämde mig för att gå på bio och se den Oscarsprisade filmen Du gör mig galen. Jag gillade den skarpt. Jag har ju genom åren träffat elever som har bokstavskombinationer i olika varianter. Kan tänka mig att några i vuxen ålder känner på samma sätt som i denna film. Svårt att sortera intryck och input när man tar in precis allting som händer och sker runtomkring.

2 kommentarer:

Mestmamma sa...

Visst är det roligt att gå på Bio. Innan jag fick honom gick jag ofta och många gånger gick jag själv för då kunde jag se det jag själv ville :-)

/Lisa

Vissla sa...

Jag älskar att gå på bio och oftast gör jag det alldeles själv. Kompisar har tyckt jag var udda som går själv men man ska ju inte prata på bio så det är ju ett perfekt ställe att vara ensam på. //Helena