onsdag 27 mars 2013

Lyxiga onsdag

Åkte förbi ICA i Bergsviken och handlade det mesta inför helgen. Många kassar blev det. Sonen fick komma ner och hjälpa mig att bära in allt. Ni i kväll har mannen och jag kört ut en del av varorna till stugan för att underlätta lite inför morgondagen. Påskträder stod på samma sätt som i måndag och det betyder att hararna har lämnat det orört för nu. Köpte även med lite blommor från Maggans djungelkiosk eftersom de hade farit väldigt illa i vinter. Jag kan väl ärligt erkänna att jag hade nog vattnat liiiite för mycket eftersom de hade ruttnat. Tjoho det är sånt som kan hända. I går var det junta hos bästa Ulla och det var gott och trevligt som vanligt. Känner att det blir fantastiskt skönt att vara ledig i 11 dagar för nu har jag faktiskt påsklov!! Vi lyxade till oss idag och gick till 1906 och åt. Jag valde tournedos och det var så fantastiskt gott, ett glas rött till fick jag också minsann. Vardagslyx och det är så skönt att unna sig det ibland.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Man måste lyxa till sig ibland, man mår så mkt bättre av det :-)

/Lisa