onsdag 6 mars 2013

Blå!

Min fot är blå med ett rött tjockt streck på den. Fy vad jag är öm men som tur ät så kan jag har skor på mig! Idag har vår skola haft Lilla Vasaloppet och det har varit snöstorm. Jag menar inte lite snö utan massor med virvlande snö som har friskat i ordentligt. Stackars barn, de har varit tappra kan jag lova. From åk 4 åker man 5 kilometer och idag var det ingen lek, det vill jag lova. Fortsättning med utvecklingssamtal idag och nu har jag gjort 11 av 28. En bra bit på väg, det är ju alltid roligt att träffa eleverna och deras föräldrar.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

5 kilometer, vad duktiga dom är. Jag är imponerad!

Kommer ihåg att det vara alltid pest och pina när vi hade friluftsdag och skulle åka längdskidor...fy...

Wow vilka dukiga barn .... svårsmält :-)

/Lisa