fredag 25 januari 2013

HELG!!

Så himla skönt att vara ledig och dessutom ha en man hemma som inte har ont i ryggen! I morgon blir det middag här hemma med vår familj och vi har bjudit hit mamma med sambo för att äta och fira mammas födelsedag. Har fixat efterätten i kväll och i morgon blir det lite fix med maten. Jag gillar ju mat som går att förbereda och så blir det även denna gång. Har varit på rea på Åhléns och jag har verkligen fyndat. Jag som aldrig brukar hitta något på rea, i och för sig är jag ju sämst på att kolla in alla reaställ som finns. I alla fall hittade jag en blus, en klänning, en tröja ett par stövletter och 4 ljuslyktor för 417:-, det ni!! Känns som att jag har gjort världens kap!! Halva reapriset gör att det blir väldigt billigt, man ska ha tur ibland.

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Det kallar jag för kap :-)


/Lisa