tisdag 15 januari 2013

Vajsing

Har nåt fel i datorn, så fruktansvärt irriterande!! Hatar när det inte funkar som det ska. Nu har jag sökt igenom hela datorn virusprogrammet men felet kvarstår. Om jag tex ska söka något på Google.com så när jag trycker på bilder så kommer det upp en ny ruta och där är det reklar ofta för någon pokersajt 888. När jag sedan stänger ner den sidan så funkar det om jag gör om det. Sen har bloggen också lagt in små understukningar i mina texter och för man musen över dessa så kommer man till en dejtingsajt. Så himla arg jag blir.....vad ska man göra?? En vanlig tisdag idag, alltså elever hela dagen med ganska hög ljudvolym gör att jag är trött i skallen. Har varit på biblioteket på piratkalas eftersom alla bibliotek i Norrbotten har gått samman och det betyder att jag kan låna och återlämna var jag vill med mitt kort, 1,2 miljoner titlar! Inte illa! Har fått tredje och sista delen om Mr Grey idag så nu ska jag sätta mig ner och läsa... Det är ju förresten tulpanens dag idag, men jag har inte köpt några för det gör jag ju på fredagar. Just nu är mina långa och rangliga och jag älskar dem när de är knarriga och korta.

Inga kommentarer: