söndag 6 januari 2013

Trettondagen

Sista helgdagen av juldagarna och det känns helt ok. Jag sitter och tittar på Tour De Ski och jag häpnar varje år hur mycket krafter det kan finnas i vissa personer! Imponerad är bara förnamnet. Har tagit en promenad för att röra lite extra på mina axlar men det är fortfarande -13 grader ute och det biter i rejält! Tydligen visar de snö i kväll och då lindras ju kylan något. Tog en tur till stugan och där var det fint ute vid havsbadsvägen men vid havet var det grått och dimmigt. Inte vackert eller fint utan bara grått. Ska sätta mig och läsa lite i en mattebok som ska avhandlas i morgon på konferensen. Känns helt ok att börja jobba i morgon och på tisdag kommer eleverna. :)
Åt årets första semla i går i Gallerian på Röda Lyktan när min vän och jag fikade där. Det var fantastiskt gott!!

Inga kommentarer: