fredag 18 januari 2013

Varmare

Tur att temperaturen har blivit bättre idag, endast -5 för en stund sedan. Slutade tidigt även denna fredag och det var så skönt. Har tvättat och fixat lite med packningen för sonen. Vi åt även lunch på Thai Garden. Allting rymdes i den mellanstora väskan men det är verkligen "knökfullt" eftersom det är med en sovsäck och en kudde. Till Luleå flygstation gick det bara bra fast det var nära en rejäl krock i Norrfjärden. En jävla dåre körde ut först till mitten av refugen och sen började idioten att köra ut mitt i E4:an. Det är ju rejält halkigt så han fick liksom ingen fart. Jag stampade bromsen och la mig på tutan men hela tiden tänkte jag att nu klipper jag honom. Som tur var hann han över mot kanten i sista stund. Väl hemma igen och det är skönt, nästa tur blir på söndag då vi hämtar hem sonen igen. Min man sträckte ryggen rejält i går med en s-form på kroppen just nu. Ser riktigt roligt ut men jag vet ju att det inte är så skönt att ha värk i ryggen.
Visar en mysig bild som jag tog strax innan tjugondag Knut, mysigt på vårt Rådhustorg tycker jag.

Inga kommentarer: