tisdag 11 december 2012

Nobel

I går var det Nobeldagen och jag kollade in prisutdelningen men sen var jag ju tvungen att åka till vännen för juljunta. Trevligt värre, jag fick en fin ljuslykta som jag gillar väldigt mycket. Man ska ha tur ibland. I dag har det hänt en hemsk trafikolycka med dödlig utgång. Usch så tragiskt för alla anhöriga, den hände inte alls långt i från vår stuga efter Havsbadsvägen. Mannen jobbar kväll och jag har pysslat på lite med att tillverka årets julkort. Riktigt fina blev de men det var ganska så pilligt.

2 kommentarer:

Monika sa...

Hej !!
Visst är det tragiskt om den hemska olyckan =(
Vilka fina julkort du har gjort =)

Monika

Vissla sa...

Tack för det! Jag är ju inte så säker på att fixa kort själv så jag brukar köpa färdiga materialsatser från Panduro.
Ja det är ju så tragiskt när någon förolyckas, när det dessutom är unga människor blir det ju så mycket värre. //Helena