fredag 28 december 2012

Fredag

En skön dag för mig, mannen och sonen jobbade tidigt så jag tog mig en sovmorgon! Vaknade kl 9 utvilad och pigg. Åkte till morfar och vi for till Hortlax och bytte mina fårskinns tofflor på Maggans djungelkiosk. Sen blev det Lundmans där morfar handlade och köpte en Bingolott och hela turen avslutades på kyrkogården där vi skottade upp och tände ljus. Det var en nöjd herre jag lämnade av hemma efteråt. Har varit med sonen på stan där vi lunchade efter hans jobb. Vi och alla andra åt på Nodo eller jag ska väl säga att det var mycket folk överallt i stan. Har fortsatt med mitt mys nu på eftermiddagen, har sett hockeymatch med småkronorna som vann, rafflande spännande i slutet då det blev straffar! Nu vankas middag hos svärmor och svärfar bara mannen kommer hem från jobbet!

Inga kommentarer: