onsdag 5 december 2012

Julklapp

Idag blev det ytterligare en julklapp och det var sonen som fick en den här gången. Han är ju bjuden på bröllop i Åre den 19/1. Han behöver lite kläder till festen så det blir nog någon julklapp även av det. i övrigt blir det inte så många julklappar i år. Jag vet att jag säger det varje år men i år har vi inte så många att köpa till: Mamma, hennes sambo, svärmor, svärfar, morfar, syrrans 2 småkillar, sonen och såklart måste även mannen få några. Jag gillar ju att ge, att se den glädje och överraskning som man upplever vid öppnandet av paketen är ju en riktig höjdare. Slutar tidigt på fredag och jag ska då åka till Luleå för att bla besöka Cervera. oj vad jag saknar en sådan butik i Piteå, nu har vi i alla fall Åhléns och det underlättar ju såklart!!

Inga kommentarer: