söndag 2 december 2012

1a advent

I dag är det så då första advent och det är så mysigt. Steg upp och tände några ljus i morse, tog en långfrukost en dusch och gjorde mig färdig. Strax före 11 var det så dags att gå till Bio 3:an för att se en film tillsammans med medlemmarna i Lärarförbundet i Piteå. Vi var stax under 60 st som hade slutit upp. Vi så en film med Morgan Freeman som heter The Magic of Belle Isla. EN stilla och bra film.
Sen gick vi allihop + några till och samlades på Piteå Stadshotell där vi åt buffé. Riktigt gott och uppskattat. Sen blev det dessert med chokladkaka med hallonmousse. Sprängmätt gick jag hem. Har hunnit med att baka mina julkakor så nu har jag landat i fåtöljen för att bara ta det lugnt, det är jag värd!

1 kommentar:

Mestmamma sa...

Vilken mysig 1:a advent :-)

/Lisa