torsdag 15 augusti 2024

Torsdag


Vaknar till en mulen dag med en del dimma. Värmen är kvar med 20 grader men idag har det varit blåsigt, ganska rejält. Siri gillar inte blåsten vilket gör att hon gärna är inomhus och myser. 

Jag har jobbat hemifrån idag. Lite förberedelse innan lunchen. Här har vi träffats med mina nya kollegor som även är mitt Team. Trevligt värre, surr och jobb i ett! Det känns som att vi hunnit med en hel del idag då vi suttit i drygt 4 timmar. Många riktlinjer är påbörjade och det verkar som att vi vill dra åt samma håll.

Thomas har varit förbi och hämtat Skyliften då all höghöjdsmålning är gjord. Vi behöver mer färg, jag vet inte hur många hinkar vi köpt?

Har varit och plockat kantareller och idag hittade jag en hel del. Mycket rensning återstår innan det är klart. Mannen har tagit på sig att påbörja det. 

Inga kommentarer: