fredag 30 augusti 2024

Fredag


Vid frukosten i morse så drog min mage igång. Har haft dålig mage fram till 10.00 så idag blev det helt enkelt en jobba hemma dag. Men då hinner man ganska mycket och det är ju bra. 

Sen under eftermiddagen hade jag tid i Luleå på Hermelinen. Där har jag hämtat en mätmaskin som ska gå i natt. Kan min trötthet bero på att jag kanske snarkar? Inte vet jag och mannen har ju redan en CPAP så han sover som en stock och han kan inte säga säkert, kanske lite snussnarkning ibland? Hem igen så jag var hemma 15.45. Då var Siri sugen på att gå ut då hon sovit inne hela dagen i detta dåliga väder som varit här idag. Regn och rusk. Det har gjort att vi testar kaminen ikväll och eldar för att få lite mys.

Vid 17.30 så hade vi hämtat Emil o sonen för avfärd till Restaurang Tage. Hade särskilt frågat om att sitta vid fönstren och blivit lovad det men icke! Vi satt mitt i lokalen. Just idag var det dimmigt men det är ändå dålig stil. God mat och jag tror att vi alla var nöjda efteråt.


Inga kommentarer: