söndag 11 augusti 2024

Söndag


Mera regn och nu har det kommit många mm på ett dygn. Jag vaknade av en åskknall ute till havs. Sen blev det inte så mycket mer med det. 

Har varit en kort stund på Nolia och även då regnade det. Det blev inga inköp idag utan det var mera en liten koll. Idag har jag testat de gröna gardinerna som jag tänker ska hänga under vintern men de ska läggas upp. Det är otroligt svårt att få gardiner jämna trots att jag mäter och mäter men det ser ut som att tyget är ojämnt till att börja med. 

Mannen har monterat alla hyllor i skafferiet så nu är det klart för att börja fyllas. Bra då det kommer att avlasta förråd och köksskåp. 

Siri är dålig i magen igen och det är synd om henne. Nu har hon fått probiotika och skonkost så jag hoppas att det vänder snabbt igen?

Räkor blev dagens middag då alla åt kräftor igår och den som skulle äta räkor inte kom hit i går. Otroligt goda norska räkor, det slår det mesta. 

Inga kommentarer: