fredag 2 augusti 2024

Helg!


Sov till 9.00 då jag har varit vaken några gånger under natten. Jag plockade ur öronpropparna och lyssnade men festen höll på som bäst. Nästa gång jag vaknade var 4.30 och då var det tyst och jag kunde plocka ur propparna. Det funkar bra att ha de i men jag får eksem i hörselgångarna och just nu lyssnar jag mycket på böcker vilket gör att jag även har proppar i öronen under dagtid och fukten gör att det blir blött i örat. 

Lite regn under morgonen men sen uppehåll resten av dagen, så otroligt skönt. Idag har jag inte lämnat tomten och det känns så bra. Jag har tvättat, diskat och städat lite. Sen har jag plockat blommor och vattnat i växthuset. Sen har jag även plockat hallon och jordgubbar. 

Dagens middag blev plankstek tillsammans med sonen. Sen lite Catan och idag så vann han i vanlig ordning. OS idag har gått bra för Sverige, silver i segling och så blir det final i bordtennis för Truls och det är 24 år sedan det hände senast! Bra gjort av en kille som är högt rankad i världen!!


Inga kommentarer: