måndag 12 augusti 2024

Jobbstart


Vaknade av klockan vid 6.00 och det kändes helt ok att stiga upp då jag hoppade över OS avslutningen igår och gick och lade mig i stället. 

Varm dag med både mulet, regn en kort stund och så sol nu under kvällen. I det stora hela en fin dag vädermässigt. 

Det är alltid lika spännande att börja att jobba och nu är jag ju i en ny sits som jag aldrig varit i tidigare men det är trots allt lite lugnare än jag det jag brukar mötas av. Fel barn på fel plats i datorer, medarbetare som inte tar sig in i system, nycklar som ska lämnas ut osv. Det händer massor med saker på en dag men i morgon blir det lugnare igen. 

Har packat in i skafferiet nu under kvällen. Syster har varit förbi med surisar som ska inmundigas under festen i tennisbanan 24/8. Mannen har varit till Mogården då han valde att inte åka dit i går, allt var bra med damen. 

Inga kommentarer: