onsdag 26 juli 2023

Onsdag


Även denna dag har vi sett en sol trots att det var en kort stund. Men det finns hopp i alla fall vi fick 20 grader mitt på dagen. Ett frieri i familjen skedde i går och det är ju jättekul!

Hos optikern idag för att testa om jag kan ha linser. Det kan jag och om någon vecka så kommer de hem. Däremot har jag en brun fläck, typ leverfläck som man har på kroppen men jag har även fått den i ögonbotten och den är nära synnerven. De skickar alltid remiss till ögonmottagningen när de ser något sådant. Bra att de kollar upp det.

Jag har dammsugit poolen idag och nu är det även klorerat för vattnet var lite grumligt. 

Lunch idag blev på stan och jag och sonen åt från ett grekiskt ställe. Helt ok men inte mer. Vi har jobbat på i stugan idag och det blir mer och mer tömt. Jag har sålt lite trädgårdsklot idag eftersom de är blå så kommer jag aldrig mer att använda dessa.  Idag har vi lagt ut fönster och balkongdörrar och mycket är sålt och hämtas om ett tag. Så skönt om det går lätt att sälja så att det blir än mer tömt. 

Gyllene Tider på havsbadet ikväll men vi hoppar det då vi är trötta i knopp och kropp efter allt jobbande. 

Inga kommentarer: