söndag 30 juli 2023

Badgäster

 Vi har rivit än mer idag. Solen har visat sig och det gör ju det hela mer härligt. All board är borta och ligger på släpet. Golvet och nålfiltmattan är lyft. Vi har varit till soptippen med köksinredning och allt som är trä. Sen fick ett antal säckar med brännbart följa med också i bilen. 



Vi har idag haft badgäster och det är alltid trevligt. Idag var det 24 grader i poolen. Så 5 av 6 personer valde att bada. Sen fikade vi och surrade en stund. 

Efter soptippen så valde vi en pizza i Munksund på väg hemåt så kvickt var dagens middag fixad. Sen tog vi lite vin till det och så dessert som var kvar från igår. Nu har vi även badat bastu för våra onda kroppar. Så varmt och härligt det var. 



Siri har varit på äventyr idag och hon valde ett träd med holk men hon var inte nöjd med den höjden utan hon drog uppåt. Mannen plockade ner henne med stege. Sen när jag tog in henne för att vi skulle i väg så var helt plötsligt våra grannars hundar här inne. Jag stängde dörren och Siri kände sig så klart trängd. Detta resulterade i att jag blev väldigt klöst innan jag kunde öppna dörren så att Siri kunde springa ut och jag kunde köra hem hundarna från vårt hus. Inte så kul med grannar som inte har kolla på läget.

Inga kommentarer: