fredag 7 juli 2023

Fredag


Jag åkte iväg hemifrån vid 8.45 för att landa hos Linda för en behandling i Kraniosakrial. Bra och hjälpsamt för min kropp. Sen hem igen!

Har tömt någon kartong i förrådet för vi behöver få in fler kartonger så nu är mina sista lärargärningar bortstädade. Sen åkte vi i väg till Kalaträsket för att fira en 52-åring. Där var även en väldigt busig Golden retriver. Vi fikade en väldigt god jordgubbstårta. 

Hem för lite fix innan vi åkte till Restaurang Villan på Furunäset. De hade grillbuffé idag och den var i vanlig ordning väldigt god och fräsch. Jag har ätit där ett flertalet gånger och allting har varit så smakrikt. Denna gång var det en personalfest samtidigt i ett stort sällskap som firade sin semester så jag kan lova att de hördes över hela restaurangen. Så kan det vara och de var glada men högljudda. På vägen ut så stötte vi på morbror med sällskap som var på väg in för att äta.

Hemma igen så tog vi en Irishkaffe på altanen i den varma sommarsolen. Så härlig avslut på mannens semesterveckor. 14 dagar går snabbt. 

Inga kommentarer: