söndag 17 oktober 2021

Sköna söndag

 


Har varit till stan idag då vi sköt på träffen från morgondagen, Startade med en tur till Bygg Max sen Ö&B, bytte bil hos sonen. Efter det träffades vi på Espresso House för ett fika och lite surr. Trevligt värre att träffa folk. Sen gick jag på en liten shoppingtur då tröjor behövde införskaffas.

Idag har det "klickat" till i brottet vid 2 tillfällen. Inget dramatiskt men det gör ont en kort stund. Jag satte mig i bilen vid första gången och jag tog av mig en tröja andra gången. Jag känner att jag blir påverkad av det och även en rädsla smyger sig på. Måste ringa till ortopeden imorgon och fråga om det kan vara på det här sättet? Känns sådär just nu. Ska jag testa att jobba imorgon eller ska jag ta det lugnt ytterligare ett tag?

Supergod middag som mannen gjort, lax, pressad potatis och en typ hollandiesås. Svägerskan har kommit till Piteå idag så det blir ett kvällsbesök idag.


Inga kommentarer: