lördag 23 oktober 2021

30 årsfest

 


En taskig natt där jag sovit dåligt följdes av en fantastisk fin dag med sol och vackert väder. Jag har som vanligt suttit stilla i fåtöljen och min man han jobbar på med allting annat. M har tömt släpet på saker vi hämtat hos mamma. Han har skottat snö, tvättat och renbäddat, lagat lunch och middag samt nätat buskar. Sen har han även varit och handlat mat samt Bingolotto lotter. 

Efter en fantastisk middag med hängmörad entrecote med tillbehör så har vi nu bänkat oss för att spela lotto. Hela konceptet fyller 30 år idag och det var otroligt stort när det var som populärast. Detta spel är alltså lika gammalt som vår son. Jädrar vad tiden går.

Dusch idag och nu börjar det att gå ganska snabbt och jag vågar släppa ner armen så att det går snabbare och lättare för var gång. För 3 veckor sedan var det väldigt nära att jag svimmade av den ansträngning som var då.

Inga kommentarer: