fredag 8 oktober 2021

Fredag


Vilken dålig natt jag har haft! Vandrat mellan säng och fåtölj då ron i kroppen inte infann sig. Igår var första dagen då jag inte åt tabletter var 4:e timma. Jag fick håret tvättat av mannen och sen tog jag en välbehövlig dusch. Det är otroligt påfrestande att duscha och det ger värk i armen länge efteråt.

En fredag utan besök och få samtal. Har hängt i soffan och dessutom somnade jag till vid 17.00. Sonen har varit hit med middag och även idag åt vi Thaimat. 

Mannen är på Ångbryggeriet med våra vänner och äter god mat av kicken Michael Björklund. Det är ett arrangemang som blivit uppskjutet i 1 år, som jag har sett fram emot det men nu gör min arm att jag var tvungen att avboka då jag inte ens kan skära min egen mat. Nu blir det lite Idol i alla fall så jag får något att se på som är lite kul. 

Inga kommentarer: