onsdag 27 oktober 2021

Fysio

 


En grå dag med lätt snöfall efter lunchen, 1 plusgrad och allmänt tråkigt och grått. Jag har inga stora saker att förtälja då det inte händer mycket i mitt liv just nu. Jag är otroligt less på att ha armen i bandage. Jag har idag blivit skjutsat till sjukhuset av sonen. Jag hade en tid hos fysioterapeuten och det var ett snabbt besök. Fick även en ny slunga för den gamla är ganska skitig då jag haft den på 24-7 i 4 veckor. Nu är den i alla fall tvättad och hänger på tork. Även Försäkringskassan har kontaktat mig idag då de endast fått in läkarintyg men min arbetsgivare har inte meddelat att jag är sjukskriven. Har pratat med lönecenter och de skulle fixa det. Hoppas det är gjort nu i alla fall?

Mannen åkte till Luleå hos en hyrkund för att byta ut en dvd/cd spelare. Nu är han på väg hem igen. Onödigt att åka dit när det snöar men han har ju inget val då kunden har rätt till en annan apparat när det krånglar.


Inga kommentarer: