fredag 29 oktober 2021

Mot helgen!


 För mig har det ju varit "lördag hela veckan" nu i 4 veckor igår och jag kan lova att jag är rastlös över detta. Värken finns om jag gör häftiga  rörelser eller råkar lyfta något med höger hand. Då gör det så otroligt ont och det pågår i ca 30 sekunder men det räcker. Känns som att någon sticker in en kniv rakt in i armen. 

Fick jobba en del under fm då det missats att lämna ut nyckel till ett disco som ska vara ikväll för barn som vill fira Halloween. Det löste sig efter ett antal telefonsamtal. 

Idag blir det grillat till middag, blir gott då det var ett tag sedan sist. Sonen kommer så det blir mysigt att träffas och surra en stund.

Grått väder och just nu drar dimman in från havet. Det är varmt med 4 grader och det kom en regnskur under förmiddagen. Snön smälter och jag vet inte om det är bra eller dåligt då det blir betydligt mörkare ute igen. På söndag är det vintertid igen och då blir det helt plötsligt kolsvart!!

Inga kommentarer: