söndag 9 augusti 2020

SOOOOL!

 Vilken dag och vilket väder! Nordliga vindar så det har varit i princip vindstilla här hos oss. Började dagen med att äta frukost nere mot havet, så varmt och skönt! Mannen har gjort en del små fix och jobb idag och så har han även klippt gräset. Det växer eftersom det regnar av och till. Men fint blir det i alla fall när det är gjort.

Sonen har varit hit på middag och idag gjorde vi hamburgare, bröd och pommes, lökringar. Gott men friterat är inte min bästa mat. Magen tycker inte om det.

Har fått besök av en morbror med motorcykel. Jag fick mig en tur medan Elisabet stannade här hemma och jag åkte i väg.

Mannen och svärmor har varit till graven i stan för Bosse hade sin födelsedag 9/8. Nu är det fina sommarblommor där i en vas.

Promenad för mig under kvällen och jag hittade några fina Karl-Johan svampar men de allra flesta var maskätna och mjuka. Så är det ju ofta med de allra första svamparna, de blir väldigt maskangripna. 


Inga kommentarer: