onsdag 19 augusti 2020

Lilllördag

Oj vad tiden går! Jag har otroligt mycket att göra just nu och så är det alltid veckan innan skolan börjar. Så många beslut ska tas och så många frågor ska få ett svar. Imorgon börjar skolan och det blir kul för både personal och elever.

Idag blev det i alla fall mat på Hawaii med några medarbetare, mysigt då vi kunde sitta ute.

Har jobbat lite hemifrån under 1,4 timme idag och då kollade jag en film från Region Norrbotten där Anders Nystedt pratade kring skolstarten. Intressant men det känns som att vi som jobbar med yngre barn redan kan detta. Det är annorlunda för gymnasiet som har varit stängt så länge.

I kväll har jag tagit en liten svamprunda och det fanns några fina Karl-Johan som jag kunde plocka. Nu ligger de på tork.

Sitter och kolla ut och jag tycker att det är otroligt mörkt. Mannen har monterat de nya armaturerna i blombänken och det blev verkligen fint!

Inga kommentarer: