onsdag 24 februari 2016

Sunderbyn

Idag så tränade jag som vanligt och efter dusch och frulle så åkte jag till jobbet. Efter lunch så tog jag lite ledigt och följde med mannen till Sunderbyn. Inget allvarligt utan det var helt enkelt Cpapp maskinen som har lagt av. Byte av maskin och sen lite kontroller. Tog väl ca 15 minuter. Sen åkte vi till Wika möbler och kollade in en bäddmadrass. Köpte ingen idag men vi hittade en som vi gillade. Lite fika på Tredd café och sen mot Piteå. Där kollade vi in madrasser på Mio men där var det ingen som ville hjälpa oss. Tyvärr säger jag som gärna stödjer lokala butiker, men vill ingen sälja till mig så kan jag ju inte tvinga dem.
Svägerskan har varit hit på lite te och surr, trevligt! Just nu har mannen och hon åkt för att kolla in lite byggnader runt stan.

Inga kommentarer: