fredag 12 februari 2016

Snöstorm

Grå morgon som var blåsig där vädret övergick till snö. Eftersom det blåser så viner snön omkring och det är -2 grader. Inte så kul alltså! Bilen var som en igloo när jag åkte hem eftersom jag haft kupévärmaren i gång. Skönt att kunna köra in den i garaget när jag kom hem.

Middag här hemma idag med sonen som kommer på besök. Vi ska äta filé black and white med hasselbackspotatis. Blir så gott!
Mannen har haft kortdag och han slutade 11.45 som kompensation för att han jobbade heldag under Trettondagsafton. Skönt för honom.

Ikväll är det final i På spåret. Två duktiga lag är kvar men jag hejar på Elisabet Högdal och Jesper Rönndahl. Ett program som gör mig glad och glad behöver man vara helst varje dag.
Jag har haft lönesamtal idag och det gick bara fint.



Inga kommentarer: