söndag 14 februari 2016

Alla hjärtan

Idag har alla hjärtans dag i princip gått obemärkt förbi. Jag fick ju en massa tulpaner av mannen i fredags men den har vi inte firat mer och det känns bara fint. Mannen har varit hos B & M och plockat ner det sista innan målaren kommer.
Även denna dag har det snöat så det är riktigt skönt att bo i lägenhet och inte behöva gå ut. Har varit på en liten promenad idag då jag också förflyttat mig till Lillbrogatan för att hjälpa till att flytta möbler.
Älgfärsgryta blev dagens middag och det blev riktigt gott!
Ett skönt bad nu i kväll med ansiktsmask, hårinpackning, skumbad och ett avsnitt av Scandal. Höll dock på att svimma efteråt så jag fick sitta ner i badkaret en bra stund. Så kan det gå när man har lågt blodtryck. Länge sedan jag kände detta nu...


Inga kommentarer: