måndag 22 februari 2016

Mera snö

Jag tycker att det räcker nu, för min del är det bra och jag menar såklart med allt snöande som pågått sedan i går. Nu bor ju jag i lägenhet och behöver inte skotta men jag tycker att det är jobbigt med snö, tungt att gå och jobbigt att skrapa bilen. Usch och fy säger jag bara, nu kan våren komma!
Denna dag har gått lite i huvudvärkens tecken, vakande 4.45 och gick och tränade och efter det har jag haft huvudvärk som inte vill släppa.
Jag åkte hem och har ätit Immigran och har sovit en stund och just nu känns det ok men inte mer än så.
Mannen har ledig dag och han har hämtat M som kom upp idag. Hon kommer att vara här en vecka och ta hand om sina gamla föräldrar. Blir bra för alla inblandade som får umgås några dagar.
En sorglig sak håller på att hända, inte på riktigt sorglig som när något hemskt inträffat utan det här av en mildare karaktär. En serie som började sändas 2009 kommer att ta slut alldeles strax, Den heter The Good Wife och jag har verkligen gillat den.


Inga kommentarer: