fredag 26 februari 2016

Roliga timmen

Det är ju sällan jag har haft så tråkigt till ett program som till det som just nu går på bästa sändningstid på SVT. Vad är det för skit att klippa ihop en massa gammalt och visa det igen!!! Betalar faktiskt ganska mycket pengar varje åt för att ha dessa kanaler så jag tycker det är rent skamligt. Nu har jag gnällt färdigt.
En fredag med mycket att göra. Många olika sysslor och jag har bla delat ut förslag till den nya lönen. Fikat med sonen på stan efter jobbet. Sen har jag varit och köpt glasögon. Har ju inga idag, eller jag har terminalglasögon men jag tänker att dessa ska vara på hela tiden. Dyrt är det i alla fall men så får det bli.Fick i alla fall ett par solbrillor med styrka på köpet.
Sen har vi varit på Remidjen även denna fredag men nu var vi kompisar som samlades. Vi var 8 pers och det var gott även denna dag. Sitter nu mätta i soffan och softar, jag är jättetrött.
Mannen har jobbat sin sista dag i dag på Swedbank. Känns nog både roligt och vemodigt eftersom han har trivts så bra med sin grupp och sina arbetskamrater.


Inga kommentarer: