tisdag 2 september 2014

September

Skriver september och det är väl inte så kul för mig som gillar sommar och sol. Nu har ju solen visat sig från en bra sida idag, det var 23 grader när jag lämnade jobbet. Tog en tur till skogen för att plocka lite mer Kalle. Nu går torken igen för att hinna ta tillvara på alla svamp som jag hittar. Mannen jobbar sent för andra kvällen på raken så jag har sett film och myst för mig själv.
Middag igår med sonen och det var mysigt. Mannen har jobbat på med poolen och nu finns det en sarg i botten av det hela.
Husdjuret som inte förstår att den bör vara rädd för människor....
Har sett filmen Labor Day och den var riktigt bra. Hade en otrevlig spänning över sig och just nu vet jag inte om det beror på mig och min sinnesstämning eller om andra har samma uppfattning. En bra uppbyggd spänning och ett bra slut. Kan inte klaga på något i filmen.

Inga kommentarer: