onsdag 17 september 2014

Föräldramöte

En ganska så lång arbetsdag som började kl 7.00 och slutade kl 20.00.. Tur att det inte är varje dag för jag känner mig trött i skallen. Bra föräldramöten, vi hade alla samma kväll. Dessutom hade vi APR innan där vi introducerade en bok som vi ska läsa som heter Vilse i skolan. Den presenterades i dag av en från RC och det blev så bra. Hoppas alla känner sig peppade av det.
Lunch med sonen i stan och det blev ett bra avbrott i dagen.
En rolig nyhet fick jag idag när jag kom hem, min svägerska kommer på fredag och stannar några dagar.
Syrrans lilleman har ramlat på studsmattan och han satte sig på handen, detta resulterade i att han bröt armbågen. Operation, röntgen tyvärr blev det inte bra. Ny operation och nu håller jag handen att det har blivit bra denna gång.








Inga kommentarer: