fredag 26 september 2014

23 år!

Idag för 23 år sedan hade jag värkar och födde en underbar son! 23 års dagen var första födelsedagen då vi inte smög in i hans rum och väckte honom med paket på sängen. Lite sorgligt är det allt! Men så är livet. Han har i alla fall fått en garderob tidigare i veckan och dessutom pengar till ett grafikkort samt en tavla som mannen har tillverkat av Viktors trumstockar. Blev så bra så! Eftersom sonen jobbat så har vi efter hans jobb slut varit på 1906 för en god middag. Sen gick vi hit för kaffe/te och lite mer surr. En bra kväll.
Jag har haft medarbetarsamtal och det var inbokat 1,5 timmar. Allt tog 2 timmar och 10 minuter vilket resulterade i att jag stressade tillbaka för möte med elevrådet sen möte med administratören. När jag sen åkte hem 14.40 så hade jag inte ätit sedan 6.00, oj vad jag var hungrig. Tur jag fick en macka och te så jag klarade mig till kl 18 då vi åt middag. Det var en fantastisk morgonrodnad i morse när solen gick upp, sen har regnet öst ner senare under dagen.




Inga kommentarer: