lördag 30 november 2013

Mysko

Jag mår konstigt även denna dag....huvudvärk och lite orolig i magen men framför allt så mår jag illa. Det är tredje dagen på raken som jag känner så här. I skolan härjar magsjuka men jag tror inte att det beror på det?? Nu känns det i alla fall bättre än i morse så nu håller jag på att baka julkakor. Det är ju en sort som jag vill göra alla år och de heter Hallonhjärtan. De brukar bli riktigt goda och de som fikar brukar gilla dem. Jultallrik står på kvällens middagsbord och jag har köpt dem från Böle Deilkatesser. Det ska bli gott med lite julrätter. Sonen får julskinka, köttbullar som jag gjorde i går samt prinskorv. Dessutom gillar han ju potatis....det är inte så svårt att få honom nöjd. Det myllrar av folk på stan, julhandeln är i gång och det är roligt att se. Ska själv gå ut en stund för att se om jag hittar en kjol.

Inga kommentarer: