onsdag 27 november 2013

Onsdag

Bild från i fjol och jag skulle önska sånt väder utomhus... Här är det blida ute och det passar sig inte för den här årstiden. Nu regnar det och tempen ligger på +4, dessutom så blåser det massor. Inte roligt alls och det är halt, så halt att man inte vill vara utomhus. Det blev jag som fixade fika idag, helt plötsligt får jag väl säga. Jag är ju en planerare och brukar baka så att jag bjuder på hembakt men idag så hade ingen antecknat sig på fikalistan så jag drog i väg till Lundmans i Hortlax och köpte fika. Mycket uppskattat kan jag lova trots att det inte var hembakat. Konferens idag och vi hade bra samtal kollegor emellan, ibland är det viktigt att få träffas utan ledningen. Morfar fick ett besök idag på min väg hemåt. Har dessutom vari förbi Hortlax blomsterhandel och köpt julklappar till Lilla julafton sen har jag även shoppat en del till sonens lägga. Har varit och julpyntat en del idag. Han är ju på jobbet men jag har fått fria händer. Mannnen är fortfarande kvar där och han har lite problem med en dimmer som inte riktigt funkar som den ska.

Inga kommentarer: