lördag 9 november 2013

IKEA

Var tvungen att åka till IKEA idag och det var verkligen inte roligt. Bästa A följde med och förgyllde min resa, regn och blött, svart och svårt att se var på vägen man befann sig. Det jag skulle köpa fanns i princip men det blev en annan tvbänk. Blir nog bra i alla fall. Två timmar gick till shopping men sen började det riktigt tråkiga, jag stod i kassakö i EN timme!!! Inte helt ok tycker jag. Killen som satt i min kassa var ju inte snabbast, min vän satt utanför och kollade in hans gäspningar och hur otroligt långsamt han arbetade. Packade in allt i bilen och sen till Iittala butiken en snabbis, MAX för lite mat och sen hemåt. Allt har gått bra men det går ju liksom bort en hel dag. Mannen har skurit sig illa i tummen så han är just nu på akuten för att sy.....inte roligt men jag hoppas trots allt att det har gått bra och att inga senor är av.

Inga kommentarer: